لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
هر چیزی ممکن است رُخ دهد ...

هر چیزی ممکن است رُخ دهد ...

جوزپه ماروتا مدیر ورزشی و نقل و انتقالات یوونتوس پس از مشخص شدن گروه یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا و همگروهی با اتلتیکو مادرید ، المپیاکوس و مالمو در مورد شرایط یووه و همچنین بازیکنان مدنظر یووه در آخرین روزهای نقل و انتقالات صحبت کرد .



نظر شما در مورد این قرعه ؟ سال قبل به نظر می رسید که گروه شما آسان است اما شرایط بد پیش رفت، در این فصل ممکن است بدتر هم باشد ؟

" مشخص است که لیگ قهرمانان اروپا یک تورنمومنت است و مانند لیگ نیست که ارزش های واقعی در انتها مشخص می شوند . در تورنمونت جزئیات می تواند تفاوت را ایجاد کنند . به بازی با گالاتاسرای نگاه کنید، جایی که در یک رقابت غیر ممکن رقابت کردیم و حذف شدیم "

" گروه خوبی است اما باید مراقب بود . برای مثال مالمو که انگیزه و هیجان زیادی برای رقابت دارد . این بستگی به زمانی دارد که شما با آن ها روبرو می شوید دارد . ما تلاش می کنیم با توانی که داریم از مرحله گروهی با موفقیت عبور کنیم "

فالکائو ؟

" جلسه ای برگزار نشده . با توجه به اینکه هنوز هم فرصت نقل و انتقالات است شایعات زیادی به گوش می رسد . ما آماده رقابت هستیم و باید در نظر داشت که ما هیچ کدام از ستون های تیممان را از دست ندادیم . هر چیزی می تواند رُخ دهد اما من خیالباف نیستم و بدنبال واقعیت می گردم ! "

بنابراین فالکائو منتفی است ؟

" فکر نکنم ! "

آیا فکر می کنید که تغییر سرمربی و سیستم بازی می تواند به بهتر شدن یوونتوس کمک کند ؟

" گروهی هستیم که امتحان شده و تاوان بی تجربه بودن را داده . آنتونیو کونته گفت که تجربه باید بدست بیاید و کاملا درست بود "

" ما یوونتوسیم و یک گروه هستیم و بخوبی می دانیم که باید از اشتباهات گذشته درس بگیریم "

سال ها بود که یک تیم ایتالیایی مانند ناپولی حذف نشده بود ... 

" ناپولی می توانست امتیازات بیشتری در اروپا بگیرد ، این درست و جوانمردانه خواهد بود که اتفاقات روز گذشته در رسانه ها منتشر شود . اما بطور کلی نباید فراموش کنیم که ما اکنون در سطح قبلی و تاریخی خودمان نیستیم بنابراین نیاز به مطالعه و بررسی و بحث داریم "

هدف یوونتوس چه چیزی خواهد بود ؟

" در ایتالیا ما مطمئنا برای اسکودتو رقابت خواهیم کرد. در اروپا باید حداکثر توانمان را عرضه کنیم. حتما فاصله با تیم های دیگر وجود دارد و هر سالی که می گذرد زیادتر هم می شود "

" بازار نقل و انتقالات را نگاه کنید ، فروش و سطح تکنیکی تیم های سر گروه را . بعد از آن یک تورنومنت به شرایط تیم ها بستگی دارد. ما تلاش خواهیم کرد که در هر بازی بهترین عملکردمان را ارائه دهیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: